Het aftellen is begonnen!!!

1 oktober 2017 - Leiden, Nederland

Lieve allemaal,

Omdat zoveel mensen mij het al gevraagd hebben: "ga je nog een blog bijhouden????" is de eerste blog dan nu al een feit!

Een korte update over de stand van zaken:

Visa zijn binnen! Het heeft ons bloed, zweet en tranen gekost, maar we hebben allemaal een visum voor NZ gekregen. Nu is er echt een last van mijn schouders. Het was lange tijd onduidelijk of het allemaal op tijd rond zou komen. Nu is er wat ruimte om andere dingen te regelen en doen.

Een groot deel van alle dingen die we moeten regelen zijn inmiddels geregeld, hoewel er altijd genoeg dingen overblijven. Maar we hebben het goed onder controle en dat is fijn.

Het afscheid nemen van mensen is ook begonnen. Dat blijft toch wel iets lastigs, maar ik hoop dat jullie zo een beetje op de hoogte blijven en mee kunnen genieten van ons avontuur.

Vandaag is ons afscheidsfeestje/BBQ. Leuk als je er bij kan zijn!

En dan op 16 oktober is het dan echt zo ver. Dan vliegen wij naar NZ.

Hopelijk is het leuk om af en toe te lezen hoe het met ons gaat.

Liefs Mirte (Thijs en kids)

1. Ingrid:
    2 oktober 2017
    Leuk!!! Succes met laatste voorbereidingen. Op naar het mooie nieuwe avontuur! liefs ingrid
  2. Sura R.Jude:
    2 oktober 2017
    Zo gaaf heel veel geluk toegewenst💕
  3. Elly Wabeke:
    9 oktober 2017
    Jullie gaan een mooi avontuur tegemoet. Veel geluk en plezier met elkaar.
    We komen volgend jaar zeker bij jullie op bezoek🌿🌳 Goede reis ✈en tot ziens 😘
  4. Sura R.Jude:
    16 oktober 2017
    Veilig vlucht toegewenst met de jongens en Lyn👼🏻Het is prachtig weer in de lucht
    Lieve groetjes van ons lieve buren💕Veel geluk!